Hoe volg ik mijn CVH Vlissingen pakket? Waar vind ik het tracking-nummer? Hoeveel afleverpogingen doet de bezorger? Je vindt hier antwoord op al je aflever-vragen.
Bestelling volgen
Wanneer we je bestelling verzenden, sturen we je een tracking-nummer via e-mail. Met dit tracking-nummer kun je je pakket volgen.
- Als je deze code ‘s avonds of ‘s nachts krijgt, kun je hem pas de volgende ochtend gebruiken.
- Geen tracking-nummer gekregen? Kijk in je ‘Ongewenste mail’ of ‘Spam’.
- Als een speciale koerier je bestelling komt bezorgen, krijg je geen tracking-nummer.
Afleveren bij de buren?
We begrijpen dat een deel van onze klanten het erg handig vindt om het pakketje bij de buren op te halen. Wordt je pakketje door PostNL bezorgd? Deze vervoerder biedt je pakket, als je niet thuis bent om het in ontvangst te nemen, aan bij je buren.
Je kunt bij sommige vervoerders de bezorgwensen aanpassen na de eerste afleverpoging. Hieronder lees je, per vervoerder, wat de mogelijkheden zijn.
Bezorginformatie per vervoerder
CVH Vlissingen werkt in Nederland samen met de vervoerder PostNL en soms laten wij vanaf de fabrikant rechtstreeks de producten leveren.
- Zie ook: Verzenden & Bezorgen
- Zie ook: Afleveradres wijzigen
- Zie ook: Bestelling niet ontvangen
- Zie ook: Levertijden
- Zie ook: Bestelling plaatsen