Heb je een bestelling geannuleerd of gewijzigd? Het bedrag dat we aan je verschuldigd zijn, krijg je zo snel mogelijk terug van ons. Hieronder vind je meer informatie.
Bij annuleren of wijzigen
Als je een bestelling bij ons hebt gewijzigd of geannuleerd voordat je de bestelling in ontvangst hebt genomen, dan storten we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug op de bankrekening, waarmee de bestelling betaald is. Extra kosten, voor bijvoorbeeld een bijzondere betaal- of verzendservice, worden niet terugbetaald. Heb je naar aanleiding van een annulering of wijziging nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
- Zie ook: Bestelling wijzigen of annuleren
Bij retouren
In ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen na je ‘herroeping’ van het product betalen wij het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele (standaard) verzendkosten voor de heenzending terug.
Op welke rekening wordt het bedrag teruggestort?
Bij het aanmelden van je retourzending kun je kiezen:
- Het bedrag terug laten storten op dezelfde manier zoals je betaald hebt.
- Of het bedrag terug laten storten op een specifieke bankrekening. Je moet dan een IBAN-rekeningnummer invullen.
- Zie ook: Bestellingen retourneren
- Zie ook: Status van retour