CVH Vlissingen verbetert continu zijn website, assortiment en service. We horen het graag als je verbeterpunten ziet!
Ik heb een suggestie!Â
Suggesties doorgeven kan op onderstaande manieren.
Klantenservice
Liever één op één communiceren? Neem contact op met onze klantenservice en laat ons weten wat je opmerking, vraag, idee of verbeterpunt is. Uiteraard krijg je een reactie.
Ik heb een klacht!Â
Een vervelende ervaring kunnen we niet ongedaan maken. Wel kunnen we de situatie hopelijk een positieve wending geven. Bovendien leren we graag van onze fouten!
1. Klantenservice-pagina’s
We vragen je om eerst onze Klantenservice-pagina’s te raadplegen. Misschien vind je hier een logische verklaring voor de onverwachte gang van zaken.
2. Klantenservice
Je hebt onze Klantenservice-pagina’s bekeken, maar je bent nog steeds niet tevreden. Neem in dat geval contact op met onze Klantenservice. We zullen binnen zeven dagen een inhoudelijke reactie geven op je klacht. Hopelijk vinden we samen een oplossing én kunnen we deze situatie in de toekomst voorkomen.
3. Geschillencommissie
Als je er niet uitkomt met onze Klantenservice-pagina’s of de Klantenservice, dan kun je je wenden tot de geschillencommissie.
Ook is het mogelijk om je klacht voor te leggen aan de Onlinegeschillenbeslechting van het Europees ODR Platform.