Heb je je bestelling nog niet ontvangen? Lees hieronder of een van de volgende punten je verder helpt.
Afleveradres
Toen je je bestelling plaatste, heb je het bezorgadres ingevuld. Klopte dit wel?
- Controleer dit door de order-bevestiging van CVH Vlissingen op te zoeken in je e-mail.
- Heb je besteld als geregistreerde klant? Dan kun je ook inloggen (bovenaan de website) en naar het bestel-overzicht gaan.
- Zie ook: Bestelling wijzigen of annuleren
- Zie ook: Afleveradres wijzigen
Bezorgtijdvak
Je kunt de status van je bestelling volgen met de tracking-code die je van ons hebt ontvangen.
- Zie ook: Bestelling volgen
Niet thuis
Was je niet thuis op het moment van bezorging? Als het goed is heeft de postbode een bericht achtergelaten met daarop meer informatie.
Ben je niet geholpen met bovenstaande tips? Neem dan contact op met onze klantenservice om de status van je bestelling te bekijken.